Aktivity

SPINNING

Jedná se o skupinový sport, využívající speciálních kol s pevným převodem. Každá lekce probíhá pod vedením školeného instruktora, který volí jednotlivé styly jízdy, techniky a zátěže. Na rozdíl od ostatních skupinových cvičení, kde bývá problém se zvládnutím náročné choreografie, jste na spinningu schopni zvládnout techniku během několika lekcí. Při tomto druhu aerobního cvičení se odbourávají tuky, zlepšuje se fyzická kondice, posiluje se srdeční činnost, cévní soustava, upravuje se krevní tlak, snižuje se hladina cholesterolu a to vše aniž bychom zatížili své klouby. Právě z těchto důvodů se doporučuje také starším i obézním osobám. Za doprovodu rytmické hudby a při tlumeném světle se mimo jiné i úžasně odreagujete! Tento originální cyklistický program nabízí fyzické vypětí lidem každého věku a úrovně zdatnosti.

JUMP - TRAMPOLÍNKY

Jsou náčiní o Ø 130cm. Jedná se o skupinové cvičení za doprovodu motivující hudby, pod vedením certifikovaných instruktorů. Základem pozitivního vlivu tohoto cvičení je kombinace rychlých a pomalých poskoků, balancování, silových prvků, cílené posilování břišních svalů a svalů pánevního dna a samozřejmě i významného strečinku. Cvičení na trampolínce zlepšuje fyzickou a psychickou kondici jednoduchým a zábavným způsobem. Nejedná se tedy o nahodilé poskakovaní, ale o vysoce koordinované, jasně cílené cviky. Významná část cvičení je zaměřena na balanční prvky, které zvyšují odolnost vestibulárního aparátu a posilují všedním pohybům utajené svalové segmenty.

KOMBI (spinning, jump, posilování)

KOMBInace tří cvičení /3x20min/, které se zaměřuje na formování a zpevňování celé postavy s využitím spinnerů a trampolínek. Posilování je obohaceno o cvičení s náčiním jako jsou činky, over bally, různá závaží, gym bally, bosu nebo posilovací gumy. Kombi lekce je vhodné pro všechny věkové kategorie a pro všechny, kteří si netroufají na lekci 60min jednoho typu cvičení.

BOSU

Bosu je rozpůlený gymnastický míč s pevnou plošinou, což poskytuje nepřebernou škálu možných cviků. V praxi se jedná o balanční cvičení, tedy procvičování hlubokých, stabilizačních svalů, které poskytují oporu páteři. V důsledku toto cvičení napomáhá k dosažení svalové rovnováhy a správného držení těla. Bosu je cvičení určené pro komplexní zpevnění celého těla. Má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Pozitivně ovlivňuje kardiovaskulární systém. Cvičení na bosu je vhodné pro ženy i muže, pro všechny věkové kategorie, pro klienty různé tréninkové výkonnosti. Odměnou Vám bude štíhlá postava, pevné tělo, správné držení těla a výborná kondice.

Při hodině zaměříme pozornost na výdrž, frekvenci a počet opakování ... Vhodné pro zlepšení fyzické kondice a redukci tuku!.  

CVIČENÍ NA ZÁDA, CORE

V posledních letech se stále častěji hovoří o takzvaném balančním cvičení, které se cvičí s pomocí balančních pomůcek / bosu, malý nebo velký míč, trampolínka,../. Díky balančním pozicím dochází ke stabilizaci páteře a zároveň posilování jednotlivých svalů. Zaměřuje se také na přímé i šikmé břišní svaly, svaly pánevního dna a svaly hlubokého stabilizačního CORE. Pod pojmem CORE si můžete představit hluboko uložené svaly trupu v oblasti hrudní a krční páteře, beder, pánve a kyčlí a pánevního dna, které jsou namáhány při udržení stability a jsou velice důležité ke správnému držení těla!

KRUHOVÝ TRÉNINK + TRX 

Pevnost, síla, flexibilita!

Jde o vysokointenzivní intervalové cvičení, při kterém se na několika stanovištích procvičí celé tělo.Základní interval je 30-40 sekund, po kterých následuje krátká 15-20 vteřinová pauza na přesun na další stanoviště. Za 1 trénink se ,,kruháč" projede 3-4X. Cviky na stanovištích jsou voleny tak,aby se po sobě vždy procvičovala jiná partie. Název kruhový trénink je odvozen z rozpoložení jednotlivých stanovišť,kde jsou cviky uspořádány do kruhu.Kruhový trénink je komplexní. Snoubí v sobě všechny možné dovednosti, které sportovec může potřebovat - od vytrvalosti, obratnosti a výbušnosti až po sílu. Ale především vám kruháč díky vysokointenzivnímu tréninku,kdy tělo pracuje ve vysokých tepových frekvencích, buduje fyzickou kondici zdaleka nejrychleji. Kruhový trénink je vhodný pro všechny. Jak pro začátečníky, tak profesionální sportovce. Náročnost si každý volí sám díky frekvenci vykonávaného pohybu. Samozřejmě lze na intenzitě přidat i pomocí vyšších vah.

TRX je cvičení pomocí vlastní váhy a zavěšením určité části těla za speciální pásy. Využitím váhy vlastního těla a nutnosti balancovat dochází k rozvoji stability, hybnosti a zpevnění posturálního svalstva. Je určen pro cvičence všech fitness úrovní, tedy od začátečníků až po elitní sportovce.


ZUMBA

Zumba® je dynamický fitness program, který v sobě spojuje prvky aerobního cvičení a latinsko-amerických tanců. Využívá základní kroky salsy, reggaetonu, merengue, cumbie, břišních tanců či tanga. Zumba® je založena na principu přerušovaného kardio tréninku, kde se střídá svižná část s pomalou a v této kombinaci dochází ke spalování tuků a efektivnímu formování celého těla. Nemusíte se ale bát, že byste během lekce nestíhali! Aby se vám v Zumbě dařilo, nemusíte umět tancovat. Na hodinách se začíná nejprve s velmi jednoduchými sestavami, které se postupně doplňují o nové prvky, a zvládnout je tak může opravdu každý. Na lekci Zumby nepotřebujete mít žádné taneční či fitness zkušenosti, je navržena pro každého bez rozdílu věku, váhy či kondice. Při hodině propotíte veškeré oblečení, spálíte až 500 kalorií a přitom budete zářit úsměvem od ucha k uchu. Ani si totiž neuvědomíte, že cvičíte a budete se cítit jako na party.

PILOXING

Poznejte nejnovější fitness program, kterému propadly hollywoodské hvězdy! PILOXING jedinečně spojuje pilates, box a tanec, a tato kombinace naprosto dokonale spaluje tuky a formuje vaši postavu. Zažijte proměnu v elegantní, sexy a výkonnou osobnost! Piloxing spojuje výkon, rychlost a hbitost boxu s ohebností, koordinací a rovnováhou cvičení Pilates. Zatímco pilates má zvyšovat pevnost a pružnost svalů bez nárůstu jejich objemu a většinou při cvičení nejsou znát větší váhové úbytky, při boxu musí být tělo absolutně zpevněné, používají se pevné a přesné údery a nohy neustále poskakují. Proto se při boxu na rozdíl od pilates znatelně zvýší tep a začnou se spalovat tuky. Piloxing je vymyšlený prostě chytře, pohyby pilates protahují tělo a zpevňuje stabilizační systém (core), box spaluje tuky. Ke cvičení se používají rukavice se závažím, díky kterým si lépe vytvarujete paže a maximalizujete účinek cvičení na kardiovaskulární systém.

SPARTAN

Je důležité, abyste v první řadě dokázali ovládat své tělo, byli všestranní, dokázali dostat své tělo ho přes překážky, přitahovat se, lézt a další možné aktivity.Prioritou tedy bude cvičení s vlastní tělesnou vahou, kde se zaměříme na základní cviky, které rozvíjí právě požadované pohybové schopnosti. Samozřejmě zařadíme činky a zátěže, ale budeme se snažit se co nejvíce zapojit vlastní tělo. Celkově trénink by měl nabývat charakteru funkčního tréninku.
Základní cviky, jako jsou kliky, shyby, dřepy, výskoky, výpady, veslování, by určitě měly tvořit základ Vašeho tréninku.


SPARTAN KIDS - kondiční cvičení pro děti

-  7 - 14 let
-  3 - 6 let

Všestranná pohybová příprava zaměřená především na koordinační a kondiční cvičení, hry, zábava, fair play ...